1دانشگاه پیام نور، واحد آبادان، گروه مدیریت، آبادان، ایران.
2دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد آبادان ، گروه مدیریت ، آبادان ، ایران.
چکیده
در جامعه امروز، زنان نقش مهم ودر حال گسترشی در زمینه کسب و کار دارند. در سالهای اخیر، سهم زنان در کسب و کارهای خصوصی به اندازه کارهای دولتی روند رو به رشدی را طی کرده است. توجه به استعداد و نقش زنان در توسعهی کشورها ضرورت دارد. بسیاری از دولت ها در بحران های اقتصادی توانسته اند با اتخاذ تدابیر و سیاستهایی و یا بهره مندی از نیروی کار زنان بر بحران های جامعه ی خود فایق آیند و در مسیر توسعه موفق شوند.در حال حاضر، زنان در کشور ما، به عنوان نیمی از جامعه نه تنها دیگر خانه نشین نیستند بلکه متقاضیان مهارت دیده و دارای تحصیلات عالیه ای هستند که از این نظر از مردان برتری یافته اند، با توجه به محدودیتهای سرمایه گذاری از سوی دولت، بازاریابی کارآفرینی یکی از مهمترین راه حلهای معضل بیکاری زنان محسوب خواهد بود.
D jiver ,j(2006). Female ENTREPERS of the north breaking carren research issue in small basiness Developmen comm. 6926 EA
Ellen A(1993). Fagenson personal value systems of men and women entre preneur journal of Busines ven turing ,8
kantor poul (2002). Promo thingw omen en tre preneurship developmen basedon good programs
Morrison,ailson(1989). Women en tre preneurship,the entrepreurs complet source book-
Zimny, ewa ruminska( 2003). Womens entrepreurship in trasition cocentries , 48 the world conference intemational coacil for small business, Belfast , nor them , irelana
Wells, S (1998). Women entre preur ship Developing leadership for saccess , newyor
Yorburg,betty(1974). Educational psychology, ,united stated of America,publication